Aranżacja samemu czy wynająć projektanta?

Zastanawiałam się na początku przeprowadzki poważnie o wynajęci jakiegoś dobrego projektanta. Nie musiałabym nic robić, gość wchodzi do mieszkania, ogląda je, proponuje wystrój, aranżację, ja płacę i wszystko gotowe. Z jednej strony super sprawa, ale z drugiej, czy nie fajnie by było urządzić sobie mieszkanie samemu?

Pomyślałam sobię, aranżacja wnętrz, przecież to nie może być aż tak skomplikowane. Wyszukałam w internecie programy, które pomagają w zagospodarowaniu powierzchni, znalazłam fajne sklepy z dodatkami, akcesoriami itp. Postanowiłam na własną rękę wystroić moje mieszkanie. Nawet nie wiecie jak się teraz cieszę z tej decyzji. Nie wiem oczywiście jak mieszkanie wyglądało by po zaprojektowaniu je przez fachowca, ale ja uważam, że moja koncepcja jest świetna. Bardzo dobrze mi się tu mieszka, nic bym nie zmieniła. Czasami warto podjąć się czegoś samemu, mi wyszło to na dobre.

Leave a comment